Zapletené kola Specialized Roval CLX 32 Rapide Disc

Kód: 71199
Použité
Značka: Specialized
45 000 Kč –33 %
Zapletené kola Specialized Roval CLX 32 Rapide Disc
45 000 Kč –33 % 30 000 Kč 24 793 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
16.8.2022
Možnosti doručení

Použitá silniční zapletená kola Specialized Roval CLX32 Rapide pro kotoučovou brzdu na pevné osy. Kola mají naježděno cca 500 km. Výborný stav. Ložiska bez náznaku opotřebování. Bez škrábanců. Jako nová.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Použitá silniční zapletená kola Specialized Roval CLX32 Rapide pro kotoučovou brzdu na pevné osy. Kola mají naježděno cca 500 km. Výborný stav. Ložiska bez náznaku opotřebování. Bez škrábanců. Jako nová.

Přední kolo

Na počátku vývoje byl jeden z hlavních cílů nízká hmotnost. Díky dostupným znalostem a technologiím jsme předem věděli kam až můžeme zajít. Další na řadě byla aerodynamika. Celý proces začal navržením a testování přes 150 individuálních tvarů ráfků pro výběr toho optimálního. Nekonečný počet počítačových modelů a testů, hodin ve větrném tunelu a litrů kafe má za výsledek 32mm vysoký ráfek, který strávil ve větrném tunelu více času než kterékoliv jiné kolo.

Jakmile jsme našli nejvíce aerodynamický tvar, s výškou 32mm, vrátili jsme se zpátky k hmotnosti. Ve vývoji jsme zkoušeli přes 40 různých možností vrstvení karbonu, abychom dosáhli vytyčené nízké hmotnosti. Všechna ta práce dělá CLX 32 Disc lehčí a rychlejší než konkurence.

CLX 32 Disc výplet vznikl spojením s naším nábojem Specialized, zapleteným do drátů DT Swiss. Výsledkem je 675 gramů vážící, 21mm široké (vnitřní šířka) přední kol s nízkou obvodovou hmotností a nízkým momentem setrvačnosti. V cyklistice je moment setrvačnosti množství energie, které je třeba vynaložit pro zrychlení nebo zastavení, takže zapletené kolo s lehounkými ráfky jakým je CLX 32 lehce zrychluje, snadno zpomaluje a mění směr při vynaložení menších sil. Ale proč jsou ty ráfky tak široké? Větší šířka ráfku přináší tři hlavní výhody - pevnější a tužší ráfek, hladší přechod mezi ráfkem a pláštěm při použití širších plášťů (zlepšuje aerodynamiku a valivý odpor) a lepší podpora bočnic plášťů v zatáčkách. Zlepšíme tak přilnavost a dodáme větší jistotu když je potřeba rychle vykroužit sérii zatáček.

 

  • Typ ráfku: Karbon, plášťový, bezdušový (2bliss-ready)
  • Materiál ráfku: karbon
  • Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami
  • Hloubka ráfku: 32 mm
  • Šířka ráfku: 20,7 mm (vnitřní)
  • Typ výpletu: Dvojité křížení/Radiální (2:1)
  • Počet paprsků: 21
  • Typ paprsků: DT Swiss
  • Váha: 675 g
  • Typ matice: DT Swiss Pro Lock
  • Náboj předního kola: Specialized, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska,12mm pevná osa s koncovkami

Zadní kolo

Cíl vytvořit lehkou sadu zapletených kol jsme pojali jinak než vytvořit další vrchařský výplet. Chtěli jsme co nejlehčí zapletená kola pro kotoučové brzdy, které bude mít zároveň aerodynamiku výpletů s až 2x tak vysokými ráfky. Dalo to fušku a nakonec jsou CLX 32 Disc nejen lehká a aerodynamicky daleko před konkurencí, ale dokáží přenášet brzdnou účinnost a sílu záběru do pedálů za všech podmínek, mají zvýšenou odolnost proti nárazům a specifické vrstvením karbonu na ráfcích, díky absenci ráfkových čelistí, umožnilo vytvořit lehčí, přitom tužší ráfek.

.

Na počátku vývoje byl jeden z hlavních cílů nízká hmotnost. Díky dostupným znalostem a technologiím jsme předem věděli kam až můžeme zajít. Další na řadě byla aerodynamika. Celý proces začal navržením a testování přes 150 individuálních tvarů ráfků pro výběr toho optimálního. Nekonečný počet počítačových modelů a testů, hodin ve větrném tunelu a litrů kafe má za výsledek 32 mm vysoký ráfek, který strávil ve větrném tunelu více času než kterékoliv jiné kolo.

Jakmile jsme našli nejvíce aerodynamický tvar, s výškou 32 mm, vrátili jsme se zpátky k hmotnosti. Ve vývoji jsme zkoušeli přes 40 různých možností vrstvení karbonu, abychom dosáhli vytyčené nízké hmotnosti. Všechna ta práce dělá CLX 32 Disc lehčí a rychlejší než konkurenci.

CLX 32 Disc výplet vznikl spojením s naším nábojem Specialized, zapleteným do drátů DT Swiss. Výsledkem je 890 gramů vážící, 21 mm široké (vnitřní šířka) zadní kolo s nízkou obvodovou hmotností a nízkým momentem setrvačnosti. V cyklistice je moment setrvačnosti množství energie, které je třeba vynaložit pro zrychlení nebo zastavení, takže zapletené kolo s lehounkými ráfky jakým je CLX 32 lehce zrychluje, snadno zpomaluje a mění směr při vynaložení menších sil. Ale proč jsou ty ráfky tak široké? Větší šířka ráfku přináší tři hlavní výhody - pevnější a tužší ráfek, hladší přechod mezi ráfkem a pláštěm při použití širších plášťů (zlepšuje aerodynamiku a valivý odpor) a lepší je také podpora bočnic plášťů v zatáčkách. Zlepšíme tak přilnavost a dodáme větší jistotu, když je potřeba rychle vykroužit sérii zatáček.

 

  • Typ ráfku: Karbon, plášťový, bezdušový (2bliss-ready)
  • Materiál ráfku: karbon
  • Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami
  • Hloubka ráfku: 32 mm
  • Šířka ráfku: 20.7 mm (vnitřní)
  • Typ výpletu: Two-cross (2:2)
  • Počet paprsků: 24
  • Váha: 890g
  • Typ paprsků: DT Swiss Aerocomp
  • Typ matice: DT Swiss Pro Lock
  • Náboj zadního kola: Specialized, Centerlock, ložiska, 11 rychlostí, 142x12 mm pevná osa s koncovkami

Doplňkové parametry

Kategorie: Cyklistika
#sizes_table#: hidden

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení